Realizacje

EMPLOYER BRANDING

Sprawimy, że w oczach kandydatów i pracowników, Twoja firma będzie jedynym i niepowtarzalnym miejscem do rozwijania pasji i kompetencji.

palm palm

OBSZARY DZIAŁANIA:

STRATEGIA EB

  • diagnoza EVP - Employee Value Proposition
  • segmentacja oraz wybór kluczowych grup docelowych
  • dobór efektywnych narzędzi do procesu budowania wizerunku pracodawcy
  • tworzenie planów, harmonogramów i budżetów kampanii
  • projektowanie identyfikacji wizualnej

BADANIA WIZERUNKOWE

  • badania online i offline (wywiady indywidualne, grupy fokusowe, grupy robocze)
  • badania postrzegania marki pracodawcy, potrzeb i preferencji kandydatów, analizy działań konkurencji

KOMUNIKACJA

  • audyt wykorzystywanych przez firmę narzędzi komunikacji
  • budowanie i prowadzenie kampanii rekrutacyjno-wizerunkowej w sieci
  • tworzenie materiałów promocyjnych, rekrutacyjnych, onboardingowych
  • budowanie zakładek i stron karierowych
  • tworzenie i obsługa profili karierowych w social media
  • kompleksowa obsługa targów pracy

WARSZTATY & KONSULTING

Współczesny Lider EB staje dziś przed ogromnym wyzwaniem. W bieżącej pracy oprócz warsztatu HR-owca i PR-owego potrzebuje kompetencji przywódczych, organizacyjnych i wizjonerskich. Wychodzimy temu naprzeciw. Warsztaty EB Leaders Training to intensywny 2-dniowy kurs, swoista alternatywa dla czasochłonnych i kosztownych studiów podyplomowych. Prowadzone są w metodologii action learning - w oparciu o realne doświadczenia prowadzących, na podstawie przykładów konkretnych wdrożeń.

Warsztaty organizujemy w formule otwartej i zamkniętej.


Więcej informacji: www.warsztatyEB.pl

NA CZYM ZBUDUJEMY SUKCES STRATEGII EMPLOYER BRANDING DLA TWOJEJ FIRMY?

WSKAŹNIKI
REKRUTACYJNE

  • wzrost liczby „jakościowych” kandydatów do pracy w Twojej firmie (świadome i spontaniczne aplikacje)
  • wyższa ocena przebiegu procesu rekrutacyjnego (candidate experience)
  • zmniejszenie wydatków na agencje rekrutacyjne (optymalizacja kosztów)

WSKAŹNIKI
ZEWNĘTRZNE

  • uzyskanie wysokich lokat w badaniach/rankingach/konkursach z zakresu HR i EB
  • standaryzacja narzędzi oraz sposobów komunikowania się wew. i zew.
  • wyróżnienie Twojej oferty jako pracodawcy na tle konkurencji
  • wzrost pozytywnych wzmianek w sieci, wyższy sentyment do Twojej marki, przyrost fanów w social media

WSKAŹNIKI
WEWNĘTRZNE

  • wzrost zaangażowania obecnych pracowników
  • wzrost świadomości EVP przez obecnie zatrudnionych
  • wzrost liczby poleceń osób, będących w targecie

#EB w liczbach

62

Zrealizowanych strategii EB

58

Badań wew. i zew.

25

Filmów karierowych/sesji zdjęciowych

26

Prowadzonych profili karierowych w SM

18

Stron karierowych

560

Projektów komunikacji wew.

16

Stoisk targowych

120

Szkoleń z zakresu EB

135

Kampanii rekrutacyjnych

Dotarli do nas przed Tobą

A TY? JAKIE MASZ DLA NAS WYZWANIE?

Kontakt

palm palm