Grow

Wiedza i rozwój, rekrutacja, employer branding, motywacja i benefity  oraz technologie HR – to 5 obszarów tematycznych najnowszej edycja badania #TrendyHR_2020/21. Jak co roku autorzy skupili się na wyzwaniach stojących przed HR-owcami, ich potrzebach rozwojowych czy planach budżetowych na najbliższe miesiące.

Tegoroczna edycja badania jest już piątą z kolei. Projekt cieszy się dużym uznaniem profesjonalistów HR. W ubiegłym roku na pytania badawcze odpowiedziało aż 945 przedstawicieli polskiej branży HR. Wówczas kluczowe dla ankietowanych były takie zagadnienia, jak zaangażowanie pracowników (55,41% wskazań) oraz pozyskiwanie najlepszych pracowników (51,35%). Specjaliści i eksperci wskazywali też często na zarządzanie talentami (36,94%), wsparcie biznesu (rozwoju firmy) przez HR (34,68%), a także rotację pracowników (32,34%).

Jak będzie tym razem? W jaki sposób badani oceniają obecną pozycję swoich organizacji i całej branży? Jak oceniają swoją rolę? Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na strategie HR-owe? I wreszcie – co czeka polski HR w nadchodzącym czasie?

Odpowiedzi na powyższe pytania znajdą się w publikowanym cyklicznie, bezpłatnym raporcie #TrendyHR. Materiał co roku czytany jest przez tysiące polskich HR-owców. Oprócz wyników badania i ich analizy w raporcie mieszczą się też liczne teksty autorstwa najlepszych branżowych ekspertów.

Badanie #TrendyHR_2020/21 potrwa do końca lipca, a publikację raportu zaplanowano na wrzesień 2020 roku. Link do badania: https://badanietrendyhr.webankieta.pl/

Organizatorami inicjatywy są Agencja Grow oraz HRtec, a partnerem głównym jest Softgarden.