Kariera w GROW

#ALDI Polska

Realizacja strategii komunikacji & Social Media

ALDI Polska jest w czasie bardzo dużej zmiany i transformacji wizerunkowej – nie tylko na rynku polskim, ale też międzynarodowym. Tworząc wraz z Partnerem nową odsłonę kampanii EB, postawiliśmy na autentyczny i szczery przekaz.

Chcieliśmy pokazać realia pracy w branży retail, pracy na różnych stanowiskach. Odważnie i otwarcie mówimy, że ta praca nie jest dla każdego, że nie każdy dostosuje się do dynamiki, która jest wpisana w naszą codzienność. Z drugiej strony jednak podkreślamy, że #teamALDI tworzą ludzie życzliwi, którzy sprawią, że nowo zatrudniony pracownik będzie czuł, że to właściwe miejsce dla niego. Chcemy pokazać, że ALDI Polska to miejsce, w którym tworzymy przestrzeń do rozwoju.

Wsparcie klienta koncentruje się na stałym i aktywnym działaniu w zakresie realizacji celów firmy. Realizacja projektów odbywa się na wielu płaszczyznach, uwzględniając różnorodność potrzeb.

Klient:
ALDI Polska

Data Realizacji:
2021-obecnie

Zakres prac:
Key visuals, strona www, social media, program ambasadorski, akcje specjalne

Efekty naszej współpracy

  • systematyczne pozyskiwanie nowych fanów/obserwujących i zwiększanie dotarcia do potencjalnie zainteresowanych odbiorców za pomocą działań organicznych via LinkedIn
  • wspieranie strategii firmy w zakresie budowanie pozycji lidera na rynku
  • wzrost świadomości marki pracodawcy i dotarcie do szerokiego grona odbiorców
  • angażowanie obecnych pracowników