Grow

#Grupa Eurocash

Realizacja strategii Employer Branding & Social Media

Kiedy mamy do czynienia z organizacją złożoną, podzieloną na wiele biznesów, a ze strategii employer branding wynika, że mimo swojej różnorodności ważne, jest by komunikować się spójnie, wtedy należy dobrać ton komunikacji oraz kanały, dzięki którym dotrzemy do pożądanych grup docelowych. Prowadzenie karierowej komunikacji dla naszego Partnera to wielkie wyzwanie, ale takie właśnie lubimy.

Klient:
Grupa Eurocash

Data Realizacji:
2020-obecnie

Zakres prac:
Strategia Employer Branding, prowadzenie 3 kanałów komunikacji karierowej (Facebooku, LinkedInie, Instagram), kampanie rekrutacyjne

Działania na Facebook’u i Instagramie kierowane są w dużej mierze do studentów i absolwentów oraz pracowników fizycznych, natomiast komunikacja na Linkedin jest hybrydą treści karierowych i marketingowych skierowana zarówno do potencjalnych Kandydatów, jak i profesjonalistów z branży FMCG. Komunikację organiczną wspierają stałe działania płatne w zakresie FB Ads.

Efekty naszej współpracy

  • systematyczne pozyskiwanie nowych fanów/obserwujących i zwiększanie dotarcia do potencjalnie zainteresowanych odbiorców za pomocą działań organicznych
  • sukcesywne poszerzanie grupy odbiorców dzięki precyzyjnemu targetowaniu płatnych kampanii
  • wspieranie strategii firmy w zakresie budowanie pozycji lidera na rynku