Grow

#MC2 Innovations

Realizacja strategii Komunikacji

Naszą rolą było przeprowadzenie kompleksowej kampanii promującej wprowadzenie platformy Carrotspot na rynek – od stworzenia narracji produktowej, poprzez budowanie relacji z mediami, na dedykowanej konferencji skończywszy. Grupą docelową kampanii byli profesjonaliści HR – osoby odpowiedzialne za wdrażanie strategii motywacyjnych w organizacji.

Klient:
MC2 Innovations

Data Realizacji:
2019-2020

Zakres prac:
Strategia komunikacji, identyfikacja wizualna, narracja produktowa, biuro prasowe, media relations, social media, eventy dedykowane, badania rynku, animacje produktowe, strony www

Efekty naszej współpracy

  • liczne publikacje artykułów eksperckich i wywiadów z przedstawicielami MC2 Innovations w mediach branżowych i ogólnopolskich (m.in. Puls Biznesu, Rzeczpospolita, innPoland, Forbes) – AVE o wartości ponad 600 tys. zł. (6 m-cy)
  • wygenerowanie ponad 3000 leadów sprzedażowych – poprzez event marketing i udział w raporcie #TrendyHR
  • osiągnięcie ponad 100-osobowej frekwencji na wydarzeniu Carrotspot Practice Day
  • otrzymanie wyróżnień i nagród w ramach m.in. 50 Kreatywnych w Biznesie magazynu Brief, UPC Think Big: Grow Smarter

*AVE – wskaźnik wyrażający poziom inwestycji, jaki należałoby przeznaczyć na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.