Grow

O #GROW
Cześć! Jesteśmy #Grow i zapraszamy Cię do poznania naszego agencyjnego wnętrza – przepełnionego unikatowymi kompetencjami, prawdziwymi talentami i energią, którą chcemy podzielić się z Tobą i Twoją marką.

Doświadczenie

Od ponad dekady wspieramy biznes i marki w budowaniu wizerunku w obszarach employer brandingu, public relations, human resources czy social media. Stoi za nami historia setek eventów branżowych, zrealizowanych projektów i kampanii. Nasz ekstremalnie utalentowany zespół ma wieloletnie doświadczenie w realizowaniu projektów i dla korporacji, i dla start-upów. Żadna branża nam niestraszna!

Interdyscyplinarność

Jesteśmy zwolennikami holistycznego spojrzenia na markę. Czerpiemy z całego marketingowego ekosystemu – digitalu, social mediów, video marketingu czy SEO copywritingu. W każdym projekcie szukamy synergii pomiędzy kanałami online i offline. Dzięki temu jesteśmy w stanie „dowieźć” nawet najbardziej złożony projekt.

Partnerstwo

Doradzimy, jak być bliżej odbiorców, jak z nimi rozmawiać i wreszcie – z jakim komunikatem do nich dotrzeć. Nie jesteśmy jedynie podwykonawcą – jesteśmy partnerem gotowym do pracy w oparciu o mierzalne cele. Chcemy mieć realny wpływ na konwersję i skalowanie biznesu naszych Klientów.

Inicjatywy własne #grow

Dlaczego #grow?

Dlaczego agencja #grow?

Wiodący #GrowTeam

Wiodący #GrowTeam

4

Agnieszka Borak

Dyrektor Strategiczny/EB
Strateg EB, trener, konsultant w obszarze employer brandingu, rekrutacji, employee experience i social media, moderator design thinking. Przez kilka ostatnich lat związana z projektami mentoringowo-doradczo-szkoleniowymi. Odpowiedzialna za tworzenie i wspieranie strategii EB i marketingu rekrutacyjnego w organizacjach. Entuzjastka i propagatorka holistycznego podejścia do budowania wizerunku marki pracodawcy. Z wykształcenia ekonomistka, od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz marketingu. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów employerbrandingowych i rekrutacyjnych, między innymi dla Ikea, Valeo, Burger King, Pizza Hut, Novartis, FBSerwis, DHL Express, Itaka, Play, Intrum Justitia, Grupa Lagardere czy Arvato. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

10

Joanna Pietrzak

Dyrektor ds. komunikacji
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej, filologii polskiej oraz zarządzania zasobami ludzkimi. W Agencji Grow kieruje Działem Komunikacji. Odpowiada za merytorykę portalu HRnews.pl, a także rozwija portfolio eventowe Grow (HR naŚniadanie, HR Factor, Narzędziownia HR, BrunchEB, eventy dedykowane). Dba o konstruowanie programów wydarzeń w zgodzie z najnowszymi wyzwaniami i trendami HR-owymi. Jest odpowiedzialna za realizację strategii PR-owych, personalbrandingowych oraz socialmediowych dla takich marek jak MC2 Innovations, Westhill Consulting, Kincentric, CRH Materials Polska, Fiabilis czy 4Results. Jest zwolenniczką przekonania, że PR to niekończąca się opowieść pełna niuansów i niespodziewanych zwrotów akcji.

2

Łukasz Jarota

Dyrektor Zarządzający
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, innogy, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH czy Grupa Eurocash.