Kariera w GROW

O #GROW
Cześć! Jesteśmy #Grow i zapraszamy Cię do poznania naszego agencyjnego wnętrza – przepełnionego unikatowymi kompetencjami, prawdziwymi talentami i energią, którą chcemy podzielić się z Tobą i Twoją marką.

Doświadczenie

Od ponad dekady wspieramy biznes i marki w budowaniu wizerunku w obszarach employer brandingu, public relations, human resources czy social media. Stoi za nami historia setek eventów branżowych, zrealizowanych projektów i kampanii. Nasz ekstremalnie utalentowany zespół ma wieloletnie doświadczenie w realizowaniu projektów i dla korporacji, i dla start-upów. Żadna branża nam niestraszna!

Interdyscyplinarność

Jesteśmy zwolennikami holistycznego spojrzenia na markę. Czerpiemy z całego marketingowego ekosystemu – digitalu, social mediów, video marketingu czy SEO copywritingu. W każdym projekcie szukamy synergii pomiędzy kanałami online i offline. Dzięki temu jesteśmy w stanie „dowieźć” nawet najbardziej złożony projekt.

Partnerstwo

Doradzimy, jak być bliżej odbiorców, jak z nimi rozmawiać i wreszcie – z jakim komunikatem do nich dotrzeć. Nie jesteśmy jedynie podwykonawcą – jesteśmy partnerem gotowym do pracy w oparciu o mierzalne cele. Chcemy mieć realny wpływ na konwersję i skalowanie biznesu naszych Klientów.

Inicjatywy własne #grow

Dlaczego #grow?

Dlaczego agencja #grow?

Wiodący #GrowTeam

Wiodący #GrowTeam

Agnieszka Borak

Agnieszka Borak

Dyrektor Strategiczny/EB
Strateg EB, trener, konsultant w obszarze employer brandingu, rekrutacji, employee experience i social media, moderator design thinking. Przez kilka ostatnich lat związana z projektami mentoringowo-doradczo-szkoleniowymi. Odpowiedzialna za tworzenie i wspieranie strategii EB i marketingu rekrutacyjnego w organizacjach. Entuzjastka i propagatorka holistycznego podejścia do budowania wizerunku marki pracodawcy. Z wykształcenia ekonomistka, od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz marketingu. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów employerbrandingowych i rekrutacyjnych, między innymi dla IKEA, Valeo, Burger King, Pizza Hut, Novartis, FBSerwis, DHL Express, Itaka, Play, Intrum Justitia, Grupa Lagardere, Arvato, ALDI czy Grupa Eurocash. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce. Odpowiedzialna m.in. za projekty kreatywne dla klientów Grow.

Łukasz Jarota

Dyrektor Zarządzający
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR. Wykładowca na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding, Komunikacja & Digital prowadził m.in. dla: IKEA, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Generali, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, E.ON, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH, Grupa Eurocash, ALDI czy CD Projekt RED. W wolnym czasie…jazzman

Aleksandra Biegańska

Manager ds. EB
Absolwentka socjologii i polityki społecznej na UMK w Toruniu. W Agencji Grow odpowiada za pracę Działu Employer Branding. Współtworzy skuteczne strategie EB, kampanie wizerunkowe i nadzoruje proces ich powstawania. W ramach bieżącej obsługi klientów projektuje i wdraża kampanie sprzyjające budowaniu marki pracodawcy. Z dużym entuzjazmem angażuje się w prace kreatywne. W swojej dotychczasowej karierze realizowała projekty, między innymi dla takich marek jak ALDI, CD Projekt RED, CRH Materials Polska, Generali, Grupy Żywiec, LINK 4, Lux Med. Prywatnie miłośniczka wysokich gór. Oprócz employer brandingowych szczytów, lubi zdobywać także wierzchołki należące do Korony Europy.

Paulina Piotrowska

Menedżerka ds. komunikacji
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz public relations i marketingu medialnego na Uniwersytecie Warszawskim. Od 10 lat działa w branży komunikacyjnej.
Z agencją Grow związana od 2019 roku. Obecnie pełni funkcję menedżerki ds. komunikacji. Odpowiada m.in. za tworzenie strategii komunikacyjnych i kreatywnych oraz koordynację współpracy z klientami strategicznymi. Specjalizuje się w projektach z obszaru content marketingu.
Jako project manager opiekuje się także corocznym Raportem #TrendyHR wydawanym przez Grow, który jest jedną z największych tego typu publikacji w polskim świecie HR. Prowadzi szkolenia z obszaru copywritingu i komunikacji w mediach społecznościowych.
Zwolenniczka marketingu H2H (human to human) i miłośniczka prostego języka w projektowaniu treści.