Grow

NUTRIDOME – sklep z wyselekcjonowaną ofertą kosmetyków marek premium, nutrikosmetyków wspierających urodę od wewnątrz i wysokiej jakości produktów do pielęgnacji, regeneracji oraz odżywienia skóry i włosów – w lutym 2021 roku rozpoczął współpracę z agencją Grow. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację planu komunikacji NUTRIDOME Benefit, nowej usługi w portfolio marki.

„Reagując na potrzeby klientów, stworzyliśmy wyjątkową usługę biznesową – NUTRIDOME Benefit. Jest ona dedykowana m.in. właścicielom firm, przedstawicielom działów HR oraz organizatorom eventów i ma na celu wsparcie ich w obdarowywaniu prezentami pracowników, klientów i kontrahentów. Przeprowadziliśmy konkurs ofert, a do współpracy finalnie wybraliśmy agencję Grow” – wyjaśnia Emilia Wójcicka, Project Manager Nutridome Benefit.

Grow odpowiada m.in. za przygotowywanie materiałów do komunikacji zewnętrznej, działania media relations, wsparcie w obszarach event marketingu i social media czy opracowanie i promocję dedykowanego badania.

Czytaj też: Komunikacja na styku działów

„Od lat specjalizujemy się w komunikacji B2C, a także wspieramy realizację projektów z obszaru HR. Cieszymy się więc, że będziemy mogli naszymi kompetencjami w tym zakresie wesprzeć komunikację NUTRIDOME Benefit” – mówi Joanna Pietrzak, dyrektor ds. komunikacji w Grow.

Po stronie agencji za realizację działań odpowiadają Joanna Pietrzak, dyrektor ds. komunikacji, oraz Paulina Piotrowska, specjalista ds. komunikacji.

Umowa o współpracy ma charakter ramowy.